בובה מותאמת אישית

גוף הבובה עשוי בד או ויניל ויש לו ראש, ידיים ורגליים. גוף הבד של הבובה Design Your Own שלנו מיוצר על ידי תופרת אמיש. הבובה לא חייבת להיות פוליטיקלית קורקט שכן היא יכולה להתלבש כנער או נערה.

קונים ואספנים רבים משתמשים בבובות כבסיס לייצור בובות בהתאמה אישית. הבובות שלנו עיצוב משלכם מגיעות במגוון של חמישה גדלים ושתי צורות גוף. ניתן להכין בובות מהבוטיק שלנו עם גופי בד, פנים ויניל, ידיים ורגליים.

חלק מהאנשים מחזירים את הבובות הפגומות למראה המקורי שלהן

שבשל עלות וזמן התיקון והשיקום מחייבות אשפוז של הנערה האמריקאית, או מחליטות להתאים אישית את הבובה. בשנת 2017 הוציאה אמריקן גירל אוסף משלה המאפשר התאמה אישית ועיצוב של בובות, שנקראות נערה אמריקאית מיוחדת במינה. American Girl לא יכולה להתאים אישית או לערבב עיצובים של בובות בתוך הקו, אך החברה יכולה לבצע התאמות נוספות.

יצרניות הבובות מכפילות את עלות החומרים שבהן הן משתמשות לייצור הבובה

אם זה עולה לה 100 דולר לחומר, הבובה תעלה 200 דולר. לעתים קרובות אני מקבל פניות לגבי שמלות בובות בהתאמה אישית ומסביר שהעלות של בגדים ומדפי בגדים בהתאמה אישית שונה.

אנו יודעים כי תסכים לקבל מוצר בובה ייחודי בהתאמה אישית באחד המחירים הטובים ביותר

אנו מייצרים יותר מסתם בובות קטיפה בהזמנה אישית. אנו גם מייצרים מתנות מותאמות אישית באיכות גבוהה שלוכדות את אישיותו המדהימה של האדם ומאפייניו הייחודיים.

בקטע התאמה אישית מלאה

אתה יכול לבחור כיצד ברצונך להלביש את הבובה בקטע בגדים. לאחר ההזמנה, תקבל מייל עם בקשה לצילום של בובת הילדים שנעשתה על ידי בעלי המלאכה שלנו עם שיער, עיניים ועור תואם. גלו את הקטע "הזמנת בובה שתיראה כמו הילד שלך" בבוטיק שלנו למידע נוסף על שירות בובות הצילום.

אחד הדברים היפים ביותר בבובות בעבודת יד

הוא שאתה יכול לעצב ולהכין אותן בעצמך, בין אם לבתך או לנכדתך יש בובה ייחודית. נשמח לעזור לכם להכין בובה שנראית כמו בובה מתמונות של ילדכם. בובות הדומות לילדכם, בין אם זה ילד, ילדה, פעוט או תינוק.

בגדים ושינויים בשיער הם חלק מהדרכים הקלות והפרודוקטיביות ביותר להכין בובות בהתאמה אישית. חשבו על החגים כהזמנה מראש להכנת הבובה המושלמת.

יש ילדים שאוהבים לשחק עם בובות שנראות כמוהם

ואספנים שאוהבים להשוויץ בבובות שלהם רוצים להכין בובות שנראות כמו הילדים שלהם. כדי להימנע מראייה זהה של אדם, אתה יכול להתאים אישית שתי בובות זהות או יותר. כמה בובות ששוחררו לא נראות כמו הנערה האמריקאית, אך יש להן תמונת אופי שונה.

לאחר שבחרת את גודל הבובה שברצונך ליצור

בחר את גודל הגוף בשלב הראשון. לאחר עיצוב הבובה מתייחסים לתמונות ופנים הבובה מעוצבות, מוגדרים סגנונות לבוש ואביזרים. כאשר אנו מעצבים בובה בהזמנה אישית, קונספט עיצובי (רישומי עיפרון, עיבוד צבע) מראה לך אב טיפוס כיצד תיראה בובת ייצור.

ייצור בובה איכותית הנמשכת דרך בלאי היא הדרך הטובה ביותר להשיג לקוחות קבועים. לרוב האנשים במעמד הביניים והעליון אין דרך להכין בובות יקרות בהתאמה אישית בתקציב.

באחריות המשכיר להשיג שכירות משותפת ולאשר כי בעל הבית קיבל שיתוף תקף למפעלי בובות

הקמת ישות משפטית כגון LLC או תאגיד מונעת ממך להיות אחראי במקרה שתתבע את עסק הבובות שלך. במדינות מסוימות, נדרש אישור או רישיון להפעלת עסק בובות.

Sonos מפתחת ומייצרת עיצובים של בובות אב טיפוס בהתאמה אישית בכל סגנון

אתניות ועיצוב שאפשר להעלות על הדעת. תוכלו לעבוד עם קארל ודניאלה כדי לנהל את פרויקט עיצוב הבובות שלכם עד להשלמת אב טיפוס של בובות בהתאמה אישית, ייצור צעצועים וייצור.

צור קשר עם מומחי המיתוג המנוסים שלנו לרעיונות מיתוג מעוררי השראה וקבל הצעות מותאמות אישית להדפסת לוגו במקומות בולטים

כמו גם עצות כיצד להשתמש בצבעים ספציפיים ועיצובים נושאים להדפסה על קופסאות בובות ספציפיות למותג. גלה רעיונות עיצוב מעוררי השראה על ידי עיון בפינות ההדפסה של YBY ובחירת לוגו הדפסה בסולם צבעים כדי להפוך קופסת בובות בהזמנה אישית לנציג האולטימטיבי של מותג הצעצועים שלך.
לפרטים נוספים בתחום של בובת דיוקן ובובה מותאמת אישית באפשרותך לבדוק ב- rockil.co.il

נוסף על כך

ערכת הניאו-בובה המותאמת אישית של Ooak הפכה לאחד מרבי המכר המבוקשים ביותר בכל הזמנים. אם החיפוש שלך מסתיים שם, אתה יכול גם לראות בובות Blythe Custom מותג חדש לגמרי בובת blythe ooak מותאם אישית בובות Blything למכירה, עור כהה מותאם אישית Bly the smile מותאם אישית לבובה, מותאם אישית על ידי הבובה bly the מותאם אישית, מקורי takara bly מותאם אישית הבובה, bly בעבודת יד ועוד.

בובות סנט מותאמות אישית ניתנות מדי חודש ומתחדשות, מי שבא קודם מוגש קודם. אני אוהב לייצר ולהרכיב בובות ובגדים אותנטיים וזה עובד. אנו מנקים ומכינים את הבובות, הרהיטים והאביזרים של הבובות כך שיהיו מוכנים למשחק.

דילוג לתוכן