למה משמשים קמגרה

על פי אתר האינטרנט שלה, Kamagra היא חברה שממוקמת בהונגריה ומוכרת כמה מוצרים שפועלים באותו אופן כמו התרופה הנפוצה ביותר לטיפול בבעיות זיקפה. הוא מיוצר בשם "קמגרה" ועובד באופן דומה לטיפולי ED ידועים אחרים כמו ויאגרה. כיום טיפולים אלו הופכים לפופולאריים יותר, בעיקר ברשת, והצורך בטיפול ED ידוע ויעיל לגברים קיים תמיד.

קמגרה מכילה ציטראט סילדנאפיל

השייך לאותה סוג של תרופות כמו ויאגרה, כמו גם תרופות אחרות לבעיות זיקפה. הוא מכיל Sildenafil Citrate, המשמש כגנרי לוויאגרה והוא זמין בצורת טבליות, דרך הפה והג'לי. המוצרים האחרים של קמגרה, כגון Vardenafill (נמכרים בשמות המותג Levitra ו- Staxyn), מכילים גם ציטרטים מסוג SILDENAFIL ופועלים באופן זהה לוויאגרה. לבסוף, יש לו פרופיל דומה מאוד לסילדהפיל, אך זו פשוט צורה אחרת של התרופה, ולא פשוט "השתקה" (או "מינון").

זה לא אותו הדבר (למשל התרופה סילדנאפיל) כמו ויאגרה, אם כי זה עשוי להיות יעיל יותר בתנאים מסוימים (למשל, זיקפה) מאשר באחרים.

דבר נוסף שיש לזכור

הוא שאומרים כי קמגרה דומה מאוד לויאגרה, וכל עוד זה זמין, זה סיכון עצום ומיותר לקנות אותו מאתר offshore. הסיכון היחיד הכרוך בשימוש בקמגרה ג'לי בהשוואה לטבליות קמגרה הוא האפשרות שאתה עלול לקחת יותר מהמינון היומי המומלץ של התרופה. למרות שנאמר שהיא "דומה מאוד" לויאגרה והיא יכולה להיות זמינה במגוון צורות שונות (למשל טבליות, גלולות, כמוסות וכו '), אך גם קנייה של אתרים בחו"ל מהווה סיכון גדול, כמו גם פוטנציאל לתופעות לוואי. . למרות שנאמר שהוא "דומה מאוד" ל"ווגרה ", ולמרות שדווח שהוא מוביל לתפקוד לקוי של זיקפה אצל אנשים מסוימים, קניית תרופה זו יכולה להוות" סיכון עצום ומיותר "לאחרים.
למידע על למה משמשים קמגרה נא להעיף מבט ב-

אין צורך לקחת סיכון בתרופה שעלולה להיות מסוכנת וכדאי להיזהר מגברים שיעשו את דרכם למקומות לא חוקיים ומסוכנים

הרפואה בתפקוד לקוי של זיקפה פופולארית כל-כך כיום, עד שהיא התרופה מספר אחת בשוק האמריקני בקרב גברים ונשים כאחד, אך קיים סיכון עצום ומיותר לתופעות לוואי וכן פוטנציאל לתופעות לוואי של סמים לא חוקיים.

תרופות כגון ויאגרה וסילדנאפיל יש ליטול רק אם נקבע על ידי איש מקצוע רשום ומורשה. אם מספקים זקפה על ידי רופא, הפעולה מצוטטת באופן אוטומטי והתרופה משמשת בכמוסה הדקה הבאה, תוך הסתמכות על רשת החלק של טיפול בסיאליס.

יישום קמגרה בג'לי של קמגרה לוקח את ההזמנה מהווטרינר ומרגיע את מאפייני ה- FDA כך שהכמות החודשית יכולה לזרום ביתר קלות עם ג'לי AMAGRA

לאחר שתוקף הפטנט על ויאגרה יפוג, יצרנים מוסדרים יורשו לייצר טבליות אלה ללא צורך לעמוד באותן דרישות בטיחות ואיכות כמו אלה הקשורות לטבליות הוויאגרה היקרות יותר. קמגרה מיוצר על ידי יצרן בהודו ומשווק ישירות לציבור בבריטניה כחלופה זולה יותר לוויאגרה, סיאליס ולויטרה. הג'לי לכן מעט יקר יותר, אך יעיל מאוד ובעל סיכון נמוך בהרבה לתופעות לוואי מהטאבלט. גברים רבים קונים אותו מיוצא מהודו ברגע שהם רואים אותו והוא משווק ישירות כחלופה הזולה ביותר מ- Vi-drug ל- Cialsis, Lev itra ותרופות מרשם אחרות.

גם אם

הוא מכיל את אותו מרכיב כימי (סילדנאפיל ציטראט), קמגרה מיוצרת, מיוצאת, מיוצרת וזמינה במגוון צורות שונות. אחת הסיבות לכך שוויאגרה קונקט, בית מרקחת לתרופה, מחייבת מרשם היא שאדם מוסמך יכול להבטיח שהיא מתאימה ובטוחה לפני שאתה לוקח אותה. אין צורך לקנות אותו (או כל תרופה אחרת) ללא מרשם באינטרנט אם אתה פשוט לא יודע מה זה יכול להיות.

כאשר תרופות כמו ויאגרה מאושרות בבריטניה

עליהן להוכיח שהן מכילות את מה שהן אמורות לעשות ובאמת להשפעות הרצויות על הגוף. למרות שקמגרה הוא המותג הידוע ביותר, ישנם טיפולים רבים אחרים שיש בהם אותו חומר פעיל. אחת מהן היא Bluechew, שמייצרת גם סילדנאפיל (הוא עשוי דומה למקבילה הוויאגרה הידועה שלו).

סופר קמגרה הוא טיפול ללא רישיון בבריטניה המכיל את אותו חומר פעיל כמו התרופה המשמשת לטיפול בשפיכה מוקדמת, סילדנאפיל, אך בצורה שונה.

סילדנאפיל ציטראט

הוא מרכיב פעיל בתרופות ויעיל לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי אצל גברים עם זיקפה ויתר לחץ דם עורקי ריאתי אצל גברים. קנו קמגרה 100 מ"ג ויאגרה גנרית, ניתן להשתמש בה למניעת דלקת הערמונית, אדנומה של הערמונית ופוריות והיא מתאימה להשתלה לטיפול בתסמינים הראשונים של אימפוטנציה. Sildensap משמש לטיפול בתפקוד זיקפה מכיוון שהוא מסומן כטיפול יעיל לאין אונות עקב מחלות כלי דם. הוא משמש גם בדרכים רבות אחרות, כגון בטיפול במצבים בריאותיים אחרים, אשר יכולים להשתמש בו גם לטיפול במחלות אחרות, כולל סרטן ריאות, מחלות לב, סוכרת, לחץ דם גבוה, אי ספיקת כליות, יתר לחץ דם ריאתי (שהוא גבוה לחץ דם בריאות) ומחלות לב וכלי דם אחרות.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%A0%D7%90%D7%A4%D7%99%D7%9C

דילוג לתוכן