פעילות אתגרית לילדים

אתגרים מהנים לילדים יכולים לשמש כאוטי שיעמום בבית, בכיתה לשיפור מערכי השיעורים, או לימי הולדת ומשחקים של ילדים. האתגר הגדול הזה פופולרי בקרב ילדים ומתבגרים מכיוון שהוא אינו דורש חומרים או פעילויות משוכללות. אתגר ילדים מציב ילד אחד מול ילד אחר כדי לפתור משימה בלתי אפשרית.

התכונן לפעילות מהנה ומאתגרת שילדיך ייהנו עד היסוד

אתגר הסוואה של בעלי חיים קטיפה – אם יש לכם ילדים עם הרבה צעצועי קטיפה, השתמשו בהם כדי להסתיר מאדם חסר חשד בסצנה מסרט ה- ET הקלאסי. כיף ומאתגר לילדים, לעולם לא ישעמם לך לישון שוב.

בפעם הבאה שתצטרך לעשות משהו בונה ומאתגר בכדי להעסיק את ילדך

שקול כמה מהפעילויות שהוזכרו לעיל. פעילויות כאלה אינן נהדרות רק להעסקת ילדים, אלא גם מאתגרות אותן ומסייעות לחיזוק הביטחון העצמי. זוהי הדרך המושלמת לסיים את אחר הצהריים לילדים המעוניינים לחקור את הצד היצירתי שלהם מבלי לבזבז אנרגיה על משחקים פיזיים או פעילויות לאחר הלימודים.

יש לנו סדרה של אתגרי STEM פשוטים לגרום למיץ לזרום ולגרום לילדים לחשוב וללמוד

נתחיל בכמה מפעילויות STEM הטובות, הפשוטות והמצחיקות ביותר, כך שילדיך יוכלו לשיר את שמך ולחכות לרעיון הנהדר הבא. פעילויות אלה מספקות לך את כל החומרים המפורטים להלן, ותוכל לקרוא את תיאורי הפעילות הפשוטים של STEM כאן.

האתגר הזה הוא משחק נהדר לילדים לראות אם אפשר להאיר אותם כך שלא תהיה להם הציפייה שהם צריכים להגיב על הכל בשלמות.

אתגרים עדינים מעודדים ילדים לחפש דרכים חדשות לנסות משהו יותר קשה. אנו מאתגרים ילדים בפעילויות, חומרים, מחשבות, שאלות לפתרון בעיות וכו '. אתה יכול לאתגר ילדים בקבוצות קטנות או גדולות, ללא קשר לסוג הפעילות שאתה מציג.

בשנה שעברה החלטנו לשנות קצת את ההצגה ולהתחיל במסורת אתגר קיץ חדשה: כל יום אנו מאתגרים ילדים באתגר אמיתי.

החלטתי שיהיה כיף להרכיב רשימה של אתגרים טכניים פנטסטיים שבוודאי יעוררו את היצירתיות והחשיבה הביקורתית של הילדים

אלה סוגים של אתגרים בעלי עניין ורלוונטיות רבה ביותר לילדים וקבוצות ילדים, ללא קשר מאיפה הם באים ומה האינטרסים שלהם. בניית אתגרים הם פרויקטים מצוינים המעודדים ילדים לחשוב ביצירתיות, לפתור בעיות ולהביע רעיונות משלהם באמצעות מגוון חומרים מעשיים.

האתגר הזה נחשב לגרסה נקייה ומתאימה לגיל של ספין הבקבוק הפופולרי לילדים ובני נוער

על מנת להשתתף במשחק זה, ילדים צפויים לענות על שאלות חידון מסוימות תוך שהם מדגדגים את האדם ששואל את השאלה. אם תקום ותתן לילדך קרטון של ביצים גולמיות עם גבעול כלשהו, המשחק הזה יהיה פיצוץ.
לפרטים מורחבים אודות פעילות אתגרית לילדים מומלץ לבדוק ב- bjump.co.il

המשחק הזה הוא אתגר מהנה ולא מסובך שכולם יכולים לקחת בו חלק. האתגר המהנה הזה הוא דרך מצוינת ללכלך את הידיים ולגלות את האהבה שלך לבישול.

אתגרים פיזיים לילדים לילדים שכבר פעילים ורוצים להכין סרטוני אתגר משלהם

נסו אתגר פיזי פשוט זה. אתגר מהיר וקל הוא רעיון לילדים לעסוק בפעילות שהופכת לאתגר כאשר אתם מציבים גבולות ומחליטים על מטרה סופית. משחק לישון נקרא אתגר כי יש סיבה לשחק וכולם יודעים שזה משחק מהנה.

באתגר הפיצה ילדים צריכים לנשוך בפרוסת פיצה ולנחש איזו פיצה הם אהבו. למרות שהאתגר הזה נראה כמו משימה פשוטה, זה כיף כי אתה בודק את המוטוריקה של הילדים ואת תיאום עין-יד.

אתגר האוכל

הוא משחק ניחושים חושי שחוקר את השאלה הזו. Touch it, Taste It הוא אתגר שבו ילדים מחליטים להחזיק ולאכול מוצר ללא תווית באתגר אוכל מהנה. האתגר הטלפוני הוא משחק הילד הקלאסי לדבר עם אנשים על ידי הנחת ידך מעל אוזנם ולחישת התשובה באוזנם.

שאל את ילדך בסוף הקיץ להכין סרט תיעודי עם תוכנת עריכת וידאו ידידותית לילדים

רוב הילדים מכירים אתגרים אמנותיים רבים שניתן למצוא ביוטיוב, אך ישנם כאלה הפונים לילדים בכל הגילאים. דרך נוספת לעסוק בפעילויות אמנות פשוטות ולאתגר ילדים היא ליישם את הידע שלהם על סביבות וחומרים שונים.

לא משנה באיזו תקופה של השנה

באיזו שעה ביום ובאיזה גיל, ילדים נהנים עם אתגרים שובבים. משחקי Minute to Win It קיימים זמן רב והם מהווים מקור מצוין לאתגרים מהנים לילדים. פעילות זו היא אחד האתגרים המעניינים ביותר לילדים. כל מה שאתה צריך זה קצת מקום, קצת נייר יצירה, קצת צבע ומברשת.

באמצעות מגוון אתגרים

ילדים לומדים מיומנויות ויכולות שונות כגון עבודת צוות, תקשורת, חשיבה, שיחה, ספירה, ריקוד ושימוש בחושים וזיכרונות שונים. אנו מעודדים ילדים להשתמש במספרים 1 עד 10 בפעילויות שנותנות להם הבנה כיצד מספרים אלה פועלים וכיצד משתמשים בהם בחיי היומיום. עבור רוב הילדים, הרצון לדרישה לעבודה משתנה בשנים השנייה והרביעית לחייו, כך שתראה את ילדך מתקרב לפעילויות מאתגרות ונהנה מההזדמנות ללמוד משימות חדשות בקושי הולך וגובר.

דילוג לתוכן