שמיכת פלומה פוך זוגי

תסתכל על כל הטווח שלנו ותשקיע בשינה נוחה, בין אם אתה בוחר נוצות אווז או מבחר של שמיכות פוך סינתטיות בכל הגדלים מסינגל למידות.

שמיכת פוך Cosybay ידידותית לתקציב זו ממלאת פוך אווז לבן ומכוסה במכסה 100% כותנה

השמיכה בעלת מבנה תפור בקופסא על מנת להבטיח שהמילוי יישאר אחיד לאורך כל הלילה. למעט מותרות אנו ממליצים על שמיכת פוך למטה עם אווז מילוי רך ומרגיע במיוחד, קליל ויעיל בכל הנוגע לוויסות הטמפרטורה ושסיביו הרכים קשים לנצח. השמיכה, עם מבנה הלבן האירופאי שלה ועניבת Duvet Loop, בעלת 750 סנטימטרים, בעלת מבנה תפרים תפור לחלוקת המילוי באופן שווה וכך להבטיח שהיא תעמוד בשימוש קבוע.

שמיכת פוך זו מגיעה מ- Baffle ובעלת מבנה קופסא עם לולאה פנימית המונעת ממנה להחליק מהכריכה לשמיכה

שמיכות הפוך הטובות ביותר קלות וחמימות, מלאות בנוצות אווז נושמות ואינן מתגבשות יחד עם חומרי מילוי אחרים. רובם מסכימים שהשמיכה הזו, עם מבנה הלבן האירופאי שלה, כוח של 750 קילו ועניבות פפיון למיטה, שווה את הכסף הנוסף.

אם אתה מתלהם, חי במזג אוויר חם, הוא אדם כל השנה ואתה רוצה ניפוח מעורר קנאה של שמיכת פוך ממולאת, זו הנוחות עבורך. כושר מילוי צלי האווז הוא תקן תעשייתי לאיכות. שמיכות פוך נקראות שמיכות פוך מכיוון שהבד מלא בנוצות פוך.

המשמעות

היא שבמקום שמיכת נוצות אווז של 100% ישנן רמות איכות שונות. זה אולי מפתה לבחור באפשרות הזולה יותר, אבל אם אתה מוכן להוציא קצת יותר על שמיכת פוך איכותית, תהיה לך נוח יותר ומרגיע בלילה ותרגיש אנרגיות במהלך היום. זוהי אלטרנטיבה ארצי לכריכת שמיכת פוך שניתן להכניס לאוסף נוח.

אולי לא אכפת לך מה מספר החוטים על שמיכת הפוך שלך כאשר אתה מכסה אותו בשמיכה

אבל הקליפה ומספר החוטים משפיעים על הנוחות והיוקרה של החוויה. נוצות אווז יכולות להחזיק חיים שלמים, לכן אתה רוצה להבטיח שהבד המשמש את הקליפה יהיה עמיד. כיסויי שמיכת פוך, גם הם מלאים באווז או ברווז, הם בחירה מצוינת לחום.

העסק המשפחתי שלנו רוצה לוודא שאתה מקבל את השינה הטובה ביותר האפשרית

ולכן פיתחנו את שמיכת האווז ההונגרית Puredelight שלנו בדיוק בשביל זה. שמיכות פוך בעלות יכולת מילוי גבוהה אינן רק חמות, אלא גם מנוצות בחוזקה. כסו את השמיכה החלופית שלכם בשמיכה, בדיוק כפי שהייתם עושים עם שמיכת פוך מסורתית.

שמיכת פוך ידידותית לתקציב זו מ- Cosybay מגיעה עם רצועה פינתית שתשאיר אותה במקום כשמיכה לשמיכה. למרות שזה לא הכי נוח, אך בבדיקה מעמיקה יותר יש רק תפר אחד של השמיכה שראינו עד כה.

שמיכת הצמר המפוארת הניו זילנדית הזו ממלאת ב 100% צמר מיטשל ניו זילנדי

הסופג שינה וידוע כסופר סיבי לא בולט. ניתן להשתמש בשמיכה זו לבד או עם שמיכת פוך בכל עת. זה ממזער את המיטה ומאפשר לך ליהנות מהתחושה הבהירה והנעימה של השמיכה שלך.

אם אתה לא אוהב את הרעיון של שמיכת נוצות

אבל עדיין רוצה משהו נושם, לג'ון לואיס יש את שמיכת משי התות הטבעית המושלמת שמבטיחה בדיוק את זה: נושמת. כותנה מצרית עמיד למטה עוטף מילוי אוורירי ובולט, בעל 90% מוסמך עם אווז הונגרי לבן חדש המבטיח שמקורו האתי. השמיכה ניתנת לכביסה במכונה, ופנדה מציעה ניסיון חינם ל -30 לילות בתמורה, כך שתוכל לוודא שיש לך את השמיכה הדרושה לך. תחושה השינה של שמיכת פוך זו ב- Double Down 135 Tog Southbridge משופרת על ידי העברת חום מקומית. זוהי אבן חן משובצת בצבע יהלום שנכרה בהתאם לתהליך קימברלי. יש לו פרטי חולצה, כולל כיס קדמי ואת חפירה.

אפשרויות משלוח רלוונטיות מוצעות בקופה, בהתבסס על הפריט שבעגלת הקניות שלך וכתובת המשלוח שלך. אנא הזמינו או הזמינו פריט לפני המשלוח כדי להפוך אותו לזמין. מידע נוסף על החזרת פריט ניתן למצוא בדף המשלוח והחזרה שלנו.

החלק הפנימי של כרית המלון Double-Down Surround מלא במילוי אלסטי של 95% 5% נוצות, ואילו החלק החיצוני מלא בלבן דק של 600%.

הגנה על ההשקעה שלך חשובה ובחירת החלקים הנכונים יכולה להיות מאתגרת. אתה לא צריך לחפש רחוק אחר מיטת שלמות, אתה יכול למצוא אותה כאן. השילוב של פוך ונוצות מציע לך את הטוב משני העולמות.

למידע נוסף בתחום של שמיכת פלומה פוך זוגי כדאי לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

דילוג לתוכן