ציוד הקרנה להשכרה

יהיה קשה לדון בעלות השכרת מקרן מבלי לדון בגודל המסך הרצוי. Staging Rental NYC מציעה מסכי הקרנה המותאמים בדיוק לצורכי האירוע שלכם. עם מקרן, אתה יכול להציג תמונות או סרטונים על משטחים הרבה יותר גדולים מאשר מסכי טלוויזיה או צגים מסורתיים. מקרן הוא מכשיר שמציג תמונות או סרטונים על מסכים גדולים.

Reynolds Media Center כולל גם מקרני LCD להצגת תמונות מחשב או וידאו על מסך גדול. ניתן לשכור מקרנים וציוד אקוסטי גם בנפרד, כך שאם אתם רק צריכים מקרן, תוכלו לבקש לשכור אותו בשיחה.

אם יש לך שאלות ספציפיות לגבי חומרה זמינה

אנא צור קשר עם שירותי אירועי Trojan. Trojan Services Events מספקת כמות קטנה של במה וציוד אורקולי להשכרה. החבילה כוללת; מסך הקרנה, סאונד ותחזוקה על ידי הצוות שלנו. אנו משכירים מערכות סאונד, מקרנים, מסכי הקרנה מעוקלים ושטוחים כדי להפוך את האירוע שלכם לחוויה של ממש.

יש לנו מחירים תחרותיים

מבחר רחב של ציוד אודיו ווידאו חדש באיכות גבוהה ומשלוח חסכוני ותמיכה טכנית לאירועים שלך. אנו מפעילים אירועי קולנוע בחוץ מקצועיים מאז 2002 ומציעים את כל הציוד והכישורים הדרושים לכם לאירועי קולנוע בחוץ. מאז 2002, אנו מפיקים תוכניות קולנוע בחוץ, שוכרים מסכי קולנוע חיצוניים ומספקים סרטי פופ-אפ לנהיגה בסיאטל, פורטלנד וברחבי מדינת וושינגטון מאז 2002. אנו שוכרים מגוון רחב של ציוד אורקולי והקרנה מיוחד, מקולנוע הקרנה להגדרה גבוהה. מערכות וידאו וקולנוע דיגיטלי לשחזור קול, מסכים שטוחים, ציוד להקלטה, השמעה ותיקון.

אנו גם משכירים מקרנים למיפוי הקרנה ונושאים מסכים בגדלים ותצורות שונות

מקרנים זמינים להשכרה. אנו מציעים מגוון רחב של דגמים שיתאימו לכל משימה – מחדר ישיבות טיפוסי ועד להפצת המסר שלך בבניין פתוח. ממצגות קטנות בכיתה ועד לכנסים גדולים, יש לנו את המקרנים ומסכי ההקרנה המושלמים להשכרה עבורכם. הפורטפוליו העצום שלנו גדל ללא הרף, מה שהפך אותנו לשם דבר בכל הנוגע להשכרת מקרנים ואביזרי אודיו ווידאו בדרום פלורידה.

אנו מספקים שירות AV והשכרה של כל חדר ישיבות במלון, מקום אירועים או מקום עבודה. לאורך השנים עבדנו עם כל חברה, תוך מתן מוצרים איכותיים להשכרה.

לא רק שיש לנו מגוון רחב של מקרנים איכותיים זמינים להשכרה

אלא שהטכנאים שלנו עוקבים אחר ההיסטוריה והתקינות של הציוד שלנו. מארגני אירועים סומכים עלינו שנציע את המבחר הרחב ביותר של מקרנים ומסכים באיכות גבוהה לפגישות ולאירועים שלהם. אם יש לך שאלות, התקשר אלינו ונשמח לדון בציוד ובכללים שלנו.

עם זאת, אם אתה צריך רק פרק זמן קצר וברצונך לשכור מקרנים ומסכי הקרנה במקום לקנות אותם, אז זה עשוי להיות נטל סביר. עם זאת, גם אם אתה צריך רק מקרן ליום אחד, עלות הגישה לרמה זו של טכנולוגיה יכולה להיות גבוהה.

כאשר אתה שוכר מקרן

רוב הסיכויים שתזדקק לציוד נוסף להשכרה כגון מסך מקרן, עדשות מיוחדות, מערכת סאונד, טיימר רמקול או מטריקס. אולי אין לך את כל הציוד שאתה צריך, וכאן אנחנו נמצאים. אנו מבינים שתכנון אירוע הוא פרויקט גדול שיכול לגרום ללחץ רב.

ממש כמו רכישת בית או רכב

גם בהשכרה לאירועים יכולים להיות משתנים רבים, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו להדריך אתכם בכל המשתנים בכל הנוגע להשכרת מקרן ומסך. אם אתה סקרן לגבי השכרת מקרן, כולל מה כרוך בו, כמה זה יכול לעלות ומה פרויקט יכול לעשות, הנה מה שאתה צריך לדעת. המחירים הטובים ביותר עבור השכרת מקרן | משלוחים לכל הארץ | השכרת עדשות מקרן | הנחות מרובות אירועים | מקרנים גדולים להשכרה לאירועים ועסקים בין אם אתם מחפשים מקרן חדר ישיבות סטנדרטי ובין אם אתם צריכים לשכור מקרן HD גדול למצגת הבאה שלכם, הגעתם למקום הנכון.

לא רק שנוכל לשכור מקרן

אלא גם לקחת איתנו את כל מה שצריך כמו מסכי מקרן, אפשרויות שונות לעדשות, ציוד וידאו, ציוד שמע ועוד. כמו כן, ברשותנו מגוון מסכי הקרנה ודרכים שונות להצבת המקרן (מעמדים, רגלי תמיכה וכו'). עם השכרת המקרן שלנו, אתה יכול להפוך את המצגת הבאה שלך לגולת הכותרת חזותית על ידי הקרנת העבודה שלך על מסך הקרנה כך שכולם יוכלו לראות. מקרן LCD 1500 לומן. מקרני ההשכרה האולטרה-בהירים שלנו מציגים תמונות מדהימות בקנה מידה גדול עם רפרודוקציה ברורה.

צור קולנוע חיצוני משלך עם מקרן HD שלנו

מסך קולנוע, נגן DVD ומערכת סאונד מקצועית. שאל אותנו כיצד נוכל לעזור לך להשתמש באחד ממסכי הקולנוע המתנפחים הענקיים שלנו שנה אחר שנה כדי ליצור את ערב הסרטים החיצוני המיוחד שלך. השכרת מסך מקרן קולנוע חיצוני FunFlicks® מספקת ציוד ושירותים ברחבי אמריקה לפסטיבלי סרטים פנימיים וחיצונים.

לפני עשר שנים

היא סיפקה רק השכרת ציוד AV, השכרת מקרנים והשכרת מסך סרטים. כעת הוא התפתח לאירוע מאורגן היטב בשירות מלא של תיאטרון חיצוני, כולל קולנוע אילם פופולרי שהושק לאחרונה (או סרט אילם), צלילת LED אפשרויות תאורה אחרות, אירועי ספורט חיים. , סרטים נוסטלגיים, פעילויות משחקי וידאו וכו' המתאימים למכשירים ניידים. אנו מספקים ללקוחות פתרונות שילוט דיגיטלי סוהר, כולל תכנון פתרונות ועיצוב מותאם אישית, שילוב חומרה ותוכנה, התקנה, הדרכה ושירותים. אנו מייצגים את המותג Draper & Stumpfl, אפשרויות החלונות הקדמיים והאחוריים.
על מנת לשמוע עוד מידע בנושא של השכרת ציוד לאירועים נא לגלוש לאתר idans.co.il

למרות כל הצמיחה וההתרחבות הזו

אנו ממשיכים להציע שירות מקומי עם ציוד מקומי וטכנאים בכל המיקומים. אבל כשאנחנו לא משתמשים בו, אנחנו לא רוצים שהוא יהיה בטל במחסן, אז אנחנו משכירים אותו בתעריפים מוזלים כדי להרוויח קצת כסף עבור הארגון שלנו ולעזור לאמנים בעלי דעות דומות באירועים שלהם. ניתן לשכור את מערכת השמע הניידת לאירועי חוץ על ידי שירותי אירועים טרויאניים רק אם אושר קודם לכן אודיו מוגבר.

בעוד שחלק מהמקרנים משמשים בחינוך ובתעשיות אחרות

מקרנים המשמשים להצגת סרטים בבתי קולנוע ובמקומות דומים חייבים לעמוד במפרטים מסוימים. מבחינה טכנית, כל מקרן שכור שיכול לתמוך בוידאו מתאים כמקרן סרטים, לפחות במובן הפשוט ביותר. למרבה המזל, השכרת מסכי הקרנה הופכת את המקרנים לנגישים עבור כולם. בנוסף, מקרנים קטנים וקלים יותר לנשיאה מטלוויזיות עם מסך גדול.

לדוגמה

מקרן התומך ב-Wi-Fi או בלוטות' יכול להתחבר להתקני סטרימינג מסוימים, ולאפשר שימוש במקרן במקום במסך מסורתי. תאורה תחייה את האירוע שלכם, תהפוך אותו לגלוי יותר ואף תייפי אותו. עבור אולמות קטנים עד בינוניים, מסכי החצובה שלנו הם הבחירה הטובה ביותר. בדרך כלל, ככל שהמסך גדול יותר, כך יש למקם את המקרן רחוק יותר.

דילוג לתוכן