מתי נפתח המסחר בבורסה בארה"ב

המסחר הוא השעה הראשונה עד שעתיים של פתיחת הבורסה ליום שסוחרים רבים צריכים לעשות. השעתיים הראשונות לשעתיים האחרונות נוטות להיות הזמן הטוב ביותר לסחור בבורסה האמריקאית בתחילת היום ובסופו. מכיוון שרוב מפגשי המסחר העיקריים של השווקים מתקיימים במהלך היום, כל אחת ממפגשי המסחר הללו מייצגת יום עסקים אחד.

שעה אחת

היא תקופת מסחר שבמהלכה השוק סגור בפני משקיעים לרכישת ומכירת ניירות ערך בשעות המסחר הרגילות. משקיעים יכולים לסחור במניות בשעות שלאחר סגירת המסחר. בשל סגירה מוקדמת של כמה ימים וחגים, מסחר רגיל במניות מסתיים בשעה 13:00.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות ביג שוט באתר גלובס יש לבדוק כאן: globes.co.il

שעות המסחר לפני השוק ב- NYSE הן בימים שני עד שישי

החל מהשעה 8 בבוקר שעון המזרח וכלה בשעה 9 בבוקר שעון המזרח. רוב הבורסות מציעות פוסט-טרייד בימי שני ושישי. במהלך שעות המסחר, המסחר מתבצע באמצעות רשת תקשורת אלקטרונית (ECN), המתאימה לקונים ומוכרים פוטנציאליים, במקום להשתמש בבורסה מסורתית.
על מנת לראות פרטים מורחבים בנושא של מתי נפתח המסחר בבורסה בארה"ב וברוקר לבורסה נא לבדוק ב- okifinance.com

שעות הבורסה בלונדון הן הארוכות ביותר בעולם

וכוללות 8 שעות ו -28 דקות של מסחר. שעות הפתיחה של הבורסות בבריטניה וב- Euronext ארוכות מהרגיל, וכוללות 8 שעות ו -30 דקות של זמן מסחר. לשווקי איגרות החוב יש שעות מסחר בחגים שונות מאשר בבורסות.

בשעות המסחר הרגילות הבורסה סגורה בכל תשעת החגים הלאומיים

הבורסה עולה בחג, ונפח המסחר גדול פי עשרה בחג. עם זאת, השוק עשוי להיסגר מסיבות אחרות מלבד חגים, כגון אירועי מזג אוויר קיצוניים, פיגועים או בעיות טכניות גדולות בפלטפורמת המסחר של הבורסות.

במבט על התמונה הכוללת של שוק המניות

החגים צריכים להישאר חלק קטן מאסטרטגיית המסחר שלך באופן כללי. הזמן הטוב ביותר לסחור במניות הוא במהלך אירועי חדשות גדולים, כאשר השוק נע ואירועים משתנים ממדינה למדינה, וכאשר שוק המניות מחליף מניות במניות. דע מתי שוק המניות האמריקאי לחגים לאומיים פתוח יכול להיות בעל השפעה משמעותית על אסטרטגיית המסחר שלך, ומחירי המניות יכולים להתאושש במהלך החגים.

לדעת מתי השווקים נפתחים ונסגרים חשוב לדעת מתי עליך לבצע עסקאות ולבדוק את העמדות שלך

סוחרים מבצעים הזמנות בפתיחה והעסקאות מתבצעות בשעות הפתיחה של השווקים. משקיעים מנסים לסחור בזמנים רגילים, אך חדשות או הודעות רווח חשובות יכולות לעורר אותם לקנות או למכור כאשר הבורסה סגורה או כשהיא נפתחת.

כפי שיהיה לנו ברור

שדה המשחק שונה בשעות המסחר מחוץ לבורסה מאשר כאשר שוק המניות המלא פתוח, כפי שנדווח להלן. מסחר מחוץ לשעות הרגילות מביא כמה יתרונות חשובים המאפשרים למשקיעים להגיב לחדשות על תשואות גרועות ברגע שהן מתפרסמות, במקום להמתין לפתיחת שוק המניות, ובשלב זה מחירי המניות יכולים לרדת. למרות שמסחר OTC מהווה אינדיקטור חזק לכיוון השוק לאחר הפתיחה, יש לציין כי הרחבה של שעות המסחר יכולה להתרחש גם בשעות המסחר הרגילות כאשר אין חדשות רלוונטיות לפרסם והשוק עדיין פתוח כמוהו בדרך כלל הוא.

אם אתה רוצה להשיג יתרון במסחר במניות

מקום שבו תוכל לסחור בשעות הטרום מסחר של פגישת מסחר הוא מקום מצוין להתחיל בו. עם זאת, הקפד לקרוא את מסמכי הגילוי של חברת התיווך שלך לפני שתתחיל לסחור מחוץ לשעות השוק. מחיר המניה הנסחרת במהלך ישיבה ללא מרשם אינו משקף את שעות הפעילות הרגילות שלה עד תום הפגישה הרגילה או תחילת המסחר הרגיל ביום העסקים הקרוב.

המשמעות היא שאם מחיר המניה עולה בשעות המסחר, הוא יורד כשפותחים מסחר רגיל ושאר השוק יכול להצביע על מחיר המניה. במהלך מסחר בחגים, יש פחות נפח מסחר במניה שלך, כך שקשה יותר להמיר מניות במזומן.

סוחרי מניות רבים מחפשים לסחור בשעות החשמל מכיוון שהם נוטים לראות הרבה תנודתיות ונזילות כאשר משתתפי השוק מתאימים את עמדותיהם לפני סגירת השוק

שוק המניות של לונדון צפוי לראות תנודתיות רבה יותר ככל שיגיעו חדשות נוספות סביב פתיחת השוק, מה שנותן לסוחרים ולמשקיעים זמן להתאים את עמדותיהם.

שוק המניות האמריקאי פתוח למסחר בכל שני ושישי, למעט בחגים. המסחר אכן מתקיים, אך השוק סגור בשעות הפעילות הרגילות ושום דבר לא נעשה.

הבורסה בניו יורק נסחרת במתכונת מכירה פומבית רציפה, בה סוחרים סוחרים במניות בשם משקיעים. מאז 24 בינואר 2007 נסחרו מניות NYSE בשוק ההיברידי האלקטרוני של NYSE, שם קבוצה קטנה של מניות במחיר גבוה (למשל

על פי הבורסה של ניו יורק (NYSE) ו- NASDAQ

יום שני נסגר ב -5 ביולי בארצות הברית הוא יום העצמאות. יום ראשון בארצות הברית הוא לא רק יום מסחר, אלא גם אחד מתשעת ימי הסגירה של שוק המניות בכל שנה. סימפטום NYSE נקרא לרוב "הלוח הגדול" מציעה לקונים ומוכרים את האפשרות לסחור במניות של מניות וחברות הרשומות למסחר ציבורי. לבורסה יש קומת מסחר בבניין שלה בוול סטריט 11 וברוד סטריט 18, המהווה ציון דרך היסטורי לאומי. —- –

דילוג לתוכן