מה זה ספא

ספא הוא מתקן מסחרי המציע טיפולי בריאות ויופי כגון אמבטיות אדים, ציוד כושר, רפלקסולוגיה (Cannock Health Spa בסטפורדשייר) ועיסויים. ספא יכול להיות מקום בו תוכלו לקבל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף או מלח ים. טיפולי גוף, טיפולי בריאות וטיפולים קוסמטיים מתבצעים ביעדי נופש, ספא יום בריאות, מכוני יופי ובתי ספר.

במשך מאות שנים

ספא היה השם שניתן למקום בו אנשים נהנים מאמבט מרפא במעיין עשיר במינרלים או במי ים. ספא Chalybeate Spring בבלגיה, ספא מפורסם, מקורו במונח ספא ומתייחס לכל ספא ליד מעיין טבעי. מתחם מלונות יכול להקיף גם ספא, אבל ספא הוא מקום בו מי המרפא מהמעיין גבוהים מהטמפרטורות הרגילות והמים בחדר האמבטיה מתאימים לכל עונה.

אם אתם מעוניינים להפוך לספא מקצועי

עליכם לקבל מידע טוב על סוגי הספא והטיפולים השונים שהם מציעים. מרכזי בריאות, בתי מלון, אתרי נופש וספינות שייט הם כולם מרכזי טיפול בריאות, ואתה יכול לעבוד באחד מהם או להפעיל אחד מהם. חלק ממכוני הספא הם אתרי נופש כגון מחנות אתחול ויעדי בריאות, בעוד שחלק ממכוני ספא יכולים להיות מוכווני בריאות, בעוד שאחרים מתמקדים בפנאי ורגיעה.

ספא יום מציע ללקוחותיהם מדי יום עיסויים שונים

טיפולי פנים, סאונות וטיפולי בריאות והרפיה אחרים. המונח "בריאות" מכסה מגוון רחב של שירותים וחוויות, מה שאומר שחברת טיפולי פנים או עיסוי קטנה יכולה להיות רחבה לא פחות כמו מלון מפנק. ספא יום הוא אזור בריאות שאינו מציע לינת לילה, אלא מגוון רחב יותר של שירותי בריאות.

ספא

הוא מקום בו משתמשים במי מעיינות או ים עשירים במינרלים לספא. אמבטיות תרמיות עם מעיינות מינרליים הם אמבטיות תרמיות המציעות במקום מקור של מי ים טבעיים ומינרלים שניתן להשתמש בהם לטיפולי הידרותרפיה. עיירות ספא וספא, כולל מרחצאות תרמיים, מציעים טיפולי בריאות שונים הידועים כבלנאותרפיה.

ספא יום הם חברות המציעות מגוון שירותים לשיפור הבריאות והיופי באמצעות טיפולי הרפיה וטיפוח הגוף כגון עיסויי שיער וטיפולי פנים. מהו יום ספא טיפוסי יכול להשתנות בהתאם לטיפולים שהמבקרים רוצים וסוג הספא בו הם מבקרים.
עבור עוד מידע על מה זה ספא וספא זוגי מומלץ באוזר הצפון יש לבדוק ב- flamingospa.co.il

אם אינך יכול להחליט איזה סוג בריאות מתאים לצרכים שלך

אתה יכול לשקול אמבטיה משולבת המתמחה הן בטיפולי בריאות והן בטיפולי ספא יום. ניתן להזמין אזור ספא משולב למגוון שירותים, כולל טיפולים לבעיות חזותיות מרובות. שירותי בריאות מד לעומת שירותי בריאות יום: ספא רפואי מציע טיפולים למגוון מצבי עור החל מקמטים עדינים וקמטים ועד היפרפיגמנטציה, נזקי שמש, אקנה ועוד.

ספא Bootcamp מציעים טיפולים כגון עיסויים

טיפולי פנים ומניקור הצפויים בספא מסורתי. Medical Spas ו-Med Spas מציעים טיפולי בריאות קוסמטיים ומסורתיים כאחד. ספא רפואי או ME Spa מעסיק צוות רפואי מורשה לביצוע טיפולים קוסמטיים לא פולשניים כגון בוטוקס, מיקרו-דרמה, חומרי מילוי, פילינג כימי והסרת שיער בלייזר בנוסף לטיפולי ספא מסורתיים, אם כי התפריטים האישיים משתנים.

לא בכל מכוני הספא יש טיפולים, אבל מכוני ספא רבים היעדים מציעים יוגה, פילאטיס ומדיטציה. ספא אצות ים המלח מציע טיפולי תלאסותרפיה, ובכמה מכוני ספא יש גם מתקני כושר.

אמבטיות בריאות הם טיפולי בריאות המתקיימים בחדר טיפולים פרטי בו אתם לבד או עם בן הזוג

ג'קוזי מלא במים ממעיין תרמי או ים בו תמצאו מגוון מרכיבים ריחניים ומרגיעים שנוספו למים חמימים כדי להפוך את חווית הרחצה למהנה ויעילה יותר.

בנוסף לעיסוי וטיפוח העור

הציפורניים והשיער, חלק ממכוני הספא של המלון מציעים גם טיפולי שיניים. כאשר הולכים לאמבט תרמי עם מעיין מינרלי טבעי, הם משתמשים במעיינות כדי לספק את המים לבריכות ולאמבטיות שלהם, כך שתוכלו לרחוץ במים מתוקים ומינרלים. אמבטיות מינרליות תרמיות קונבנציונליות יכללו ככל הנראה אמבטיה בתוספת מלחים מינרליים.

אם אתם מחפשים חווית ספא מרגיעה אך אינכם מתכוונים לעבור טיפול המבוסס על הזרקות

יש להימנע מספא רפואי. אמבטיות יום קטנות יותר עשויות שלא לכלול אמבטיות אדים, ג'קוזי או תפריטי טיפולים קטנים, אז בדוק את אתר האינטרנט של כל אמבטיה לפני ההזמנה כדי לאשר הכללה. ספא יעדים גבוה ברמה אחת ממכוני ספא בבתי מלון ומציעים אירוח כחלק מהספא, בניגוד למלון צמוד.

ספא הוא מקום בו אנו מציעים טיפולים, טיפולים ופעילויות מרגיעות. Anantara Spa ו-Born in Thailand הם שני אתרי ספא השומרים על שורשי הספא ומציעים טיפולים תאילנדיים אקזוטיים במקומות מרשימים.

מיקומים היסטוריים כגון Thermae Bath Spa באנגליה וספא פופולריים כגון Kohler Water Spa בוויסקונסין יוצרים חוויות מרשימות עם הידרותרפיה וטקסי ריפוי

אמבטיות מרפא וטיפולי ספא כמו גם רפואה הוליסטית זוכים לפופולריות גוברת. כאשר אתרי נופש ומלונות מוסיפים תוכניות ספא ובריאות יוצאות דופן לשירותים שלהם, הגבול בין ספא יעדים וספא במלונות נופש הולך ומטושטש.

תפריטי הטיפול משתנים ממוסד למפעל

אבל להבין מה המבקרים מחפשים חיוני להנחיית חווית הספא. תפריט הטיפולים דומה לזה של מכוני הספא היוקרתיים, המציעים שירותים הן לאורחי המלון והן לקהל הרחב. החוויה יכולה להשתנות ממקום למקום, מהיעד ועד למרכזים הכל כלול עם גישה הוליסטית לטיפול בנפש, בגוף וברוח באמצעות שירותי בריאות, אוכל, פעילויות וקורסים.

דילוג לתוכן