מה הופך ספר למוצלח

האמת העגומה היא שספר או קורא לא סביר שספר יקרא ספר כמו ספר בהוצאה עצמית, אלא אם יש לך קהל מעריצים מבוסס. ככל שיותר אנשים שאוהבים את הרומן הראשון שלך יספרו עליו לחבריהם, כך יקנו יותר את הספר השני שלך. נכון גם שכותבים שימשיכו לכתוב ולפרסם יקנו 30-40% מהספרים.

אחרי שהפכו לסופרים

מעטים כותבים ספר שמוכר יותר מקומץ פעמים. נעשו מספר ניסיונות לפצח את הקוד של מה שמדובר ברב מכר, והמסקנה הנפוצה ביותר היא שמכירת ספר מהווה הפתעה הן למוציא לאור והן למחבר. יש אנשים שאומרים שהם לא אוהבים ספרים מסוימים, אבל למען האמת, זה בדרך כלל תוצאה של היותך סופר.

אני חושב שההבדל בין ספר טוב לספר נהדר הוא היכולת של המחבר. אני תמיד סקרן מה המחבר חושב שהוא ספר "טוב". אני מאמין שספר יכול להיחשב כספר "טוב" אם יש סיפור נהדר וכתיבה מעל הממוצע.

אם ספר כתוב היטב ומספר סיפור נהדר, יש לו סיכוי טוב יותר לשנות את חייהם של אנשים. זה לא משנה אם המחבר מרוצה, שמח וטוב במה שעושה ספר טוב, כי זהו זה. ספר שטוב לקורא ועושה שינוי בחייו.

כשהתחלתי את קריירת הכתיבה שלי

הייתי די בטוח שהספרים שלי יהיו אחד מהם. לא רק בגלל שהם כתובים היטב, אלא גם בגלל שהסיפורים פנו למי שאינו קורא שבדרך כלל לא היה קונה ספר. כסופר ספרים שרצה למכור יותר מכמה ספרים שלי, ניסיתי לשים לב לנושאים אלה ולראות אם אוכל ליישם אותם על הכתיבה שלי.

אנשים שמעולם לא הולכים לחנות הספרים אוספים את הסיפורים האלה בסופרמרקט או בבית המרקחת. אין להם כוננית להניח אותם, אין להם ספר, ובכל זאת הם מרגישים שהם נאלצים לקרוא אותו.
למידע מורחב אודות אורי אלטר עליך לבקר באתר simania.co.il

המחבר צריך להיות מבריק ולכתוב את הספר המושלם כדי להיות מבריק. ביקשנו מהקוראים שלנו לכתוב למנויים על מה שהם חושבים שעושה ספר טוב.

אם אנחנו כסופרים רוצים למצוא אושר

עלינו להבין מה המשמעות של הצלחה עבורנו כיחידים. המפלצתי ישתנה בהתאם למה שקורה לספר מושלם מבחינה טכנית לאחר כתיבתו. אם אתה משווה את עצמך לשטויות של סופרים אחרים, תזהה איך הספר שלך נראה וכתוב, ואם אתה רציני לגבי להיות כמו סופרים אחרים, אתה יכול לצפות להצלחה רבה.

לדוגמה

אם אתה מוכר 10,000 עותקים של הספר שלך בשבוע הראשון להוצאה לאור, אך לעולם אינך מוכר עותק שוב, אתה הופך לרב מכר של ניו יורק טיימס והכותרת שלך היא שלך. אם יש לך ספר שאתה כותב ומפרסם עליו במשך ארבע שנים, ואתה מוציא יותר מ -1,000 $ על הוצאה לאור, אך אתה מקבל רק כ -1,000 עותקים, לא הרווחת כסף. הציפיות גבוהות, ואני חושב שמוציאים לאור של ספרות מומחים גדולה מכוונים 14,000 דולר לסופרים מבוססים, אך הנתונים הללו גבוהים הרבה יותר עבור ספרי סופרים גדולים עם התקדמות משמעותית של מוציאים לאור המנויים בשוק ההמונים.

בשנה שעברה גילינו כי 68% מהמחברים המצליחים הוציאו יותר מ -100 דולר על עטיפות ספרים

אם תסתכל על הגרף למעלה, תמצא שכיחות גבוהה של מחברים היברידיים (100 קרנים) ומחברים שאפתנים (28% ו -17% בהתאמה) – מה שאומר שמאה 100 קרנים רבים חתמו על חוזה פרסום לאחד מספריהם. המשמעות היא שההוצאה לאור מציעה למחברים הזדמנות מצוינת להרוויח יותר מהספרים שלהם ולהשיג הצלחה כספית.

לא משנה אם אתה משתמש בסוכן, אם אתה עובר מוציא לאור או אם אתה עושה פרסום עצמי. ישנם כמה דברים מהותיים שעל כל סופר לזכור אם בכוונתו למשוך קוראים עם יצירתו. אלה יקבעו את עוצמת הספר שלך.

סוכנים, מו"לים ומוציאים לאור עצמית מחפשים כולם ספרים שמשלבים את היסודות הללו כדי להרוויח. שלושת האלמנטים הללו הם המינימום הדרוש כדי להצליח בפרסום. כל שלושת המרכיבים אינם ערובה לספר מוצלח.

רעיון הסיפור שלך לא חייב להיות הרעיון המרגש ביותר שראה העולם

אם ספר העיון שלך הוא ספר זיכרונות, אוטוביוגרפיה או ביוגרפיה, בנה אותו כמו רומן ואינך יכול לעשות דבר רע. אם זהו ספר פשוט, הישאר קרוב ככל האפשר למבנה זה ותראה את כתב היד שלך מתעורר לחיים.

דילוג לתוכן