חדשות מעולם המחשבים – נתי דוידי

למדתי בבית הספר היסודי בתקופת הזוהר של "עידן המחשב הבסיסי" עם ה- Apple II ו- C64. בדיעבד, נכנסתי למחשבים מתוחכמים באותו קצב שאליו נכנסו מחשבים. ככל שבניתי מחשבים בצעירותי, כך חייתי יותר בעולם שבו המחשבים היו בשלים מספיק כדי להתייחס אליהם כמובנים מאליהם."

החברה מפתחת גם רפלקטור שנקרא מבודד סביבות ומנתח ביסודיות התקפות מסוכנות

לבסוף, VDOO מספקת פלטפורמת בטיחות מוצרים אוטומטית עבור יצרני ומפתחי מכשירים. הפלטפורמה מספקת עדיפות, מנגנוני עדכון, ניטור רציף של המערכת והגנה מפני התקפות עתידיות.

Verint (r) מסייעת לכמה מהמותגים האיקוניים ביותר בעולם לבנות קשרי לקוחות מתמשכים על ידי שילוב העבודה

הנתונים והניסיון של החברה. אנו עוזרים ללקוחותינו להרוויח יותר מהשקעות הטכנולוגיה שלהם על ידי עבודה במערכת אקולוגית רחבה של שותפי פתרונות.

אנו תומכים בחברות ישראליות בהתרחבותן הטבעית לארה"ב ושווקים אחרים

בעולם השיווק מבוסס הנתונים של היום, עורכי הדין שלנו עובדים בצומת הפרטיות, הפרסום והמשפט כדי לייעץ ללקוחות לגבי עמידה בחוקים, תקנות וסטנדרטים לאומיים, פדרליים ובינלאומיים חופפים שנועדו לתת מענה לבעיות פרטיות, נתונים ואבטחה הקשורים לשימוש. של טכנולוגיות חדשות לשיווק ועיסוק הצרכנים. כשהפרסום ממשיך לכלול מעורבות אישית והפעלה מקוונת ממוקדת, הצוות שלנו בוחן אלמנטים של פרטיות ואבטחת נתונים של הסכמים אלה.

בשנה שעברה, חברות אלה ראו ביקוש שוק עצום מיצרני ציוד כגון טלקום ושירותים. לקוחותינו החדשים כוללים חברות תקשורת מובילות בארה"ב ובעולם, כמו גם שירותים אחרים ברחבי העולם.

ישראל רוכבת על הגל העולמי של מרכזי הטכנולוגיה המתרחשים

אנו בונים את חברות התוכנה המתקדמות ביותר בעולם. ישראל מתמודדת עם קשיים בכל הקשור להקמת חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם לפתרון בעיות שמשפיעות על כולנו, כמו אבטחת סייבר, מחשוב ענן ובינה מלאכותית.

ישראל פיתחה הרבה חברות תוכנה ארגוניות ברמה עולמית

אך היה קשה לחברות ישראליות לשווק במהירות את מוצריהן. מלבד ישראל, לא לכל חברות התוכנה ברמה עולמית יש דירוגים ברמה עולמית. יזמים ישראלים מפתחים טכנולוגיה בישראל ופותחים משרדים אמריקאים לשיווק התוכנה שלהם לחברות אמריקאיות.

התוכנה העדכנית ביותר של Biocatch מעוררת התנהגות פלילית המבוססת על דפוסי התנהגות העולים מהנתונים שהיא אוספת מאינטראקציות עם אנשים במחשבים ובטלפונים שלה

המוצר האחרון של החברה נמצא בשימוש עם מספר בנקים ברמה גבוהה ולקוחות מסחר אלקטרוני כדי להבחין בין משתמשים טובים ופושעים במצבים בהם אין נתונים היסטוריים על מבקרים ראשונים, הוסיף אבי תורג'מן, מייסד החברה.
למידע מורחב בתחום של חדשות מעולם המחשבים – נתי דוידי ונתי דוידי מומלץ להעיף מבט ב- pc.co.il

השלב הבא שלך הוא לשכנע אותך שהמחשב שלך נגוע. בואו נדמיין שאתה מקבל שיחה מדי פעם ומשחק עם כל הרעיון שהמחשב שלך נגוע.

מנסה להודות לך על כתובת הדואר האלקטרוני שסיפקת במהלך ההרשמה. יש דרך אחת למנוע גישה לאתר זה בעתיד: השתמש בכרטיס הפרטיות.

ככל שמתקרב המועד האחרון לתמיכת Microsoft לתמיכה ב- Windows XP

מלכודת חדשה ל- XP מציעה למיליוני משתמשי XP דרך מוכחת למנוע התקפות על המחשבים הבלתי תואמים שלהם. Cyvera ממוקדת מערכת למניעת התקפות מרחוק (TRAP) מפסיקה התקפות לפני שמתרחשות פעילויות זדוניות. המלכודת היא חלק מקו מוצרי ה- TRAP המוכח של Cyveras למניעת איומי סייבר מוכרים ולא ידועים של יום אפס.

 

דילוג לתוכן