השתלות שיניים ללא חניכיים

כאשר יש לך מספיק עצם, תוכל להמשיך בניתוח. אם אתה סובל מאובדן עצם נרחב, ייתכן שתצטרך הליך השתלת עצם לפני שתוכל להחדיר שתלים. אם אתם מתמודדים עם זיהום או אבצס שהתפשט ללסת או לרקמת החניכיים שמסביב, תצטרכו לעבוד עם רופא השיניים כדי לתקן אותם לפני הנחת השתל, וזה יכול לקחת שבועות או חודשים, תלוי בחומרה. המצב שלך.

באופן אידיאלי

כאשר אתה מאבד שן, הפה שלך יהיה בריא, כך שאתה יכול להתחיל בתהליך מיקום השתלים מיד לפני אובדן עצם. החיסרון הוא שלא כל השיניים יושתלו ולכן חלק ממסת העצם תאבד. אם חסרות לך כמעט כל השיניים בקשת אחת (עליונה או תחתונה), תותבת הנתמכת בשתל עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.

הוא ממוקם על קו החניכיים ונותן רושם של שן שלמה. הם גם נוחים ויציבים יותר מהשתלים המסורתיים, ומאפשרים לך לנשוך וללעוס באופן טבעי יותר, ולאכול מזונות שקשה לאכול עם שתלים מסורתיים. למרות שתותבות הן אופציה יעילה להחלפת שיניים, הן מאפשרות לך ללעוס עמוק יותר מאשר חניכיים או שיניים שנפגעו קשות, אך הן אינן יעילות כמו השתלות שיניים או שיניים טבעיות, כך שהתזונה שלך עלולה להיפגע. גבולות.

כאשר עדיין יש לך שיניים בריאות

אך חסרות כמה שיניים וצריך להחליף אותן, ניתן להשתמש בתותבות חלקיות. בנוסף לתותבות או גשרים דנטליים, אנשים רבים יכולים גם לבחור לבצע שתלים דנטליים, הכוללים עמודי טיטניום המחוברים לעצם הלסת כדי לספק חוזק ותמיכה, וכתרים או שיניים מלאכותיות המחוברות לעמודים שנראים ומתנהגים באופן דומה. בדיוק כמו הטבעי. שן שאיבדת. אם השיניים שלך חסרות עקב טראומה או עקירה, רופא השיניים שלך עשוי להשתמש בשתלים כדי להחליף את השורשים. אבל שתלים דנטליים יכולים גם לתמוך במספר שיניים חסרות דרך גשרים או אפילו תותבות קבועות.

בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך, השתלות שיניים דורשות רקמת עצם וחניכיים נאותה וסביבה אוראלית בריאה כדי לתפקד. אכן, גורם מפתח בהצלחת השתלות השיניים הוא האם השתל הדנטלי יכול לתמוך כראוי בעצם הלסת וברקמת החניכיים שלך.

למעשה, נסיגת חניכיים חמורה ו/או אובדן עצם יכולים למנוע מאדם להפוך למועמד להשתלות שיניים. מחלת חניכיים בשלבים מאוחרים עלולה לגרום לנסיגת חניכיים ולאובדן עצם, מה שיכול להפחית מאוד את הסבירות להשתלות שיניים.
לפרטים נוספים בתחום של השתלות שיניים ללא חניכיים והשתלות שיניים מחיר יש לגלוש לאתר dental-clinics.co.il

מחלות חניכיים או חניכיים יכולות להפחית או למנוע מהשתלת שיניים להחלים כראוי ויש לטפל בה בהקדם האפשרי

נסיגת חניכיים, מצב בו רקמת החניכיים נפרדה מהשיניים, ניתנת לתיקון ולתיקון גם לפני, במהלך או לאחר הליך השתלת שיניים. מחלת חניכיים היא פרוגרסיבית, מה שאומר שללא טיפול מתאים, היא עלולה להתקדם עד כדי כך שנשארת מעט מדי עצם לתמיכה בשיניים או השתלות שיניים.

כאשר משתמשים בשתל להחלפת שיניים חסרות, לא תהיה לך שום תחושה בשתל עצמו. התחושה, אם בכלל, תגיע מהחניכיים המקיפות את השתל. בגלל בעיה זו, ייתכן שהשתל לא ירגיש כמו השיניים הטבעיות שלך.

זה יגרום לסיבוכים עם היצמדות השתל לעצם. אם אין מספיק רקמת חניכיים, הדבר עלול להגביר את הסיכון להרס השתל. חשש זה הוא גם הגורם העיקרי לאובדן שיניים במבוגרים עקב הרס עצם המכתשית.

אי הסרת שאריות מזון ורובד שיניים מהחניכיים ליד השתל מדי יום עלול לגרום לזיהום חיידקי הנקרא פרי-אימפלנטיטיס

אוסטאופורוזיס עצמו משפיע על צפיפות העצם, מה שהופך את השתל לא חזק מספיק כדי לעמוד בלחצים תפקודיים רגילים, כגון נשיכה ולעיסה. לעיתים, השן הנתמכת על ידי השתל עשויה לבלוט מעט גבוה יותר מהשיניים האחרות, מה שאומר שהיא תעמוד בכוח נשיכה גדול יותר. לשתלים המאוחדים כהלכה עם העצם עלולים להיות סיבוכים ועלולים להיפרד מהעצם מסיבות שונות.

למרות שגורמים אלו יכולים להשפיע על מיקום שתלים דנטליים

נוכחות של דלקת חניכיים לא תמיד שוללת באופן מיידי אפשרות של השתלות שיניים. בסופו של דבר, רק המשתיל שלך יכול לענות על שאלות אלה על ידי הערכת בריאותך הכללית, השיניים, החניכיים וצילומי הרנטגן הדנטליים. אם יש לך מחלת חניכיים ואתה שוקל השתלת שיניים כדי להחליף את השיניים שלך, רופא השיניים שלנו יצטרך להעריך את בריאות הפה הכוללת שלך כדי לקבוע אם אתה מתאים להשתלת שיניים.

כרופא שיניים מוסמך ביותר

צוות המצוינות בשיניים של KFA גאה לספק מגוון שלם של שירותי השתלות במרפאה שלנו בפארמינגדייל, ניו יורק. השתלים מבוצעים בדרך כלל על ידי רופאי שיניים (פריודונטים ורופאי שיניים) או רופאי שיניים כלליים שעברו הכשרה מיוחדת בתחום השתלות. אם אתם מחפשים השתלות שיניים, אולי שמעתם שהמועמדים האידיאליים לניתוח השתלת שיניים הם אלה שחסרה להם שן אחת או יותר, בדרך כלל יש להם בריאות פה טובה, ויש להם מספיק עצם כדי לתמוך בבטחה בשתל.
למידע נוסף בנושא של השתלות שיניים ברחובות והשתלות שיניים ללא חניכיים ניתן לבדוק ב- dental-clinics.co.il

מטופלים עם צניחת חניכיים עדיין יכולים לבחור בשתלים דנטליים כדי להחליף שיניים חסרות. ככלל, תותבות שיניים על שתלים בילדים נדחות עד לגדילה מלאה של הלסת.

החלפת שיניים מרובות-אם חסרות לך יותר משן אחת, שתלים הם מנגנון ההחלפה האידיאלי. החלפה קבועה של כל השיניים: השתל יכול לתמוך בכל הקשת של השיניים העליונות או התחתונות. שיניים אלו מקובעות בפה ולעולם לא יוסרו.

אבוטים המוחדרים לשתלים ומאפשרים לשיניים חדשות להתחבר לשתלים

לאחר הצמדת השתל לעצם הלסת, מחבר קטן הנקרא אבוטמנט מחובר לעמוד כדי להחזיק היטב את השן החדשה. לאחר מכן מוחדר שתל השורש של השן, שהוא עמוד טיטניום קטן, לתוך השקע הגרמי של השן החסרה. כשהיא מתרפאת, הלסת מתרחבת סביב עמוד המתכת המושתל, ומחברת אותו בחוזקה ללסת.

במהלך החודשיים עד שישה החודשים הבאים

השתלים והעצם יוכלו להיקשר יחד כדי ליצור עוגנים לשיניים החדשות שלך. לאחר מכן הגיע הזמן לפתוח את השתלים, להסיר את כובעי הריפוי הזמניים (או השיניים הזמניות) ולחבר את הדקים. הריפוי ייקח מספר חודשים (מה שמגדיל את זמן הטיפול הכולל בהשתלות שיניים), אך אם מצליח, הגדלת הרקמה הרכה מסייעת בשיקום קו החניכיים ושוב הופכת השתלות שיניים לאופציה מעשית עבור המטופלים.

דילוג לתוכן