איך עושים שיפוץ לחדרי מקלחת

אנשים רבים טועים לחשוב שאחד המרכיבים הפחות מרגשים של שיפוץ חדר אמבטיה הוא אוורור נכון, החיוני למניעת רטיבות ועובש, שעלולים לגרום לבעיות בריאות חמורות, שלא לדבר על עלויות תיקון משמעותיות. בעלי בתים נוטים לרוב החלקים האסתטיים בחדר האמבטיה, כגון: יהירות, כיור, מעקות מגבות, ארונות, שקעים, מתגי תאורה, מאווררים, מראות, לוחות וכיור שאינם דורשים כישורים סניטריים.

חדרי אמבטיה רבים כוללים משטחי אריחים

כולל הרצפה, המקלחת ועד 1% מהקירות. חדר זה הוא אחד המשומשים ביותר בדירה, כך שאם אזור אריחים זה הוא מוקד חדר האמבטיה שלכם, תרצו לוודא שאתם אוהבים אותו. שטח חדר האמבטיה שיש לצבוע תלוי בכמה מהקיר אריחים.

שיפוץ חדר אמבטיה

הוא דרך מצוינת לרענן את החלל שלך ובמקביל להעלות את ערך הבית שלך. זה קל כמו למרוח שכבה חדשה של צבע או לקנות מדיח כלים חדש. אם חדר האמבטיה שלכם הוא החדר הקטן ביותר בבית, עליכם לצבוע חלונות, אמבטיה, מקלחת, כיור, מראה, שירותים, מרכזיות, קירות, פינות ורצפות.

אורות

כיורים, ברזים, מעקות מגבות ומגירות מגירות עשויים להיראות חסרי משמעות, אך עדכוןם עשוי לעשות הבדל גדול במראה מראה חדר האמבטיה שלך. שיפוץ חדרי אמבטיה מספק גם הזדמנות טובה לשימוש חוזר בברזים, כלים סניטריים ואמבטיות מתגלגלות באיכות גבוהה, שכולן דרכים ניתנות להצלה וחסכוניות לשדרוג ברזים קיימים, במיוחד אם אתם צובעים מחדש את האמבטיה או מוסיפים סביבות חדשות.

כאשר אתה מתחיל ליצור את האלמנטים שאתה רוצה שיהפוך לעיצוב הסופי של חדר אמבטיה

אתה יכול לבחור אילו אלמנטים עיצוביים אתה רוצה להדגיש בחדר האמבטיה ולעבוד עם שאר עיצוב חדר האמבטיה כך שיעבוד יד ביד יד עם הפונקציונליות שלוקחת בחשבון בעת השימוש בחדר האמבטיה, או תוך התחשבות במכירה המחודשת של הבית בסופו של דבר, וקח רגע לחשוב כיצד עיצוב חדר הרחצה יתאים לשאר הבית. למעשה, התייעץ עם מישהו לפני שאתה בוחר ברזי מקלחת, רצפות ואביזרים המתאימים לסגנון ולתקציב שלך, כי זה כאילו מביאים אותך לאולם תצוגה של חדר אמבטיה. מפתחים מתכננים לעתים קרובות חדרי אמבטיה קטנים יותר בחדרים גדולים יותר ומערבים מעצבי אמבטיה כדי להפיק את המרב מהחלל.

השירות יכול לעלות בין 1,400 $ ל -4,000 $, עם 2,000 $ עבור העיצוב ו -2,000 $ עבור ציור אמבטיה הראשי, אך בכ -10% מהמקרים ניתן להחזיר את העלות אם מעצב השיפוץ יחסוך כסף בתחומים אחרים.

המרת אמבטיה ליום אחד כרוכה בדרך כלל בהתקנת מערכת מקלחת חדשה

שירותים, כיור וכיור. חדר אמבטיה קטן יכול לעלות עד 20,000 $ אם הוא עובר שיפוץ על ידי קבלן כללי. אותו שיפוץ חדר אמבטיה עצמו יכול לעלות בכל מקום שבין 75 $ למ"ר ל -11,000 $ בסך הכל, כך שעליך לבחור את הברזים שלך מתוך תקציב בחשבון.

לא משנה כמה גדול חדר האמבטיה

אך אם תשנה את המיקום או הפריסה של כיורים, אמבטיות ושירותים, ההוצאות שלך יכולות לזעוק, במיוחד עבור שיפוץ חדר אמבטיה קטן מכיוון שהוא יכול לעלות בין $ 1,500 ל 15,000 $. שיפוץ ריצוף בחדר הרחצה שלכם יכול להיות בעל מגוון רחב של עלויות המבוססות על גודל החדר והחומרים. חדר אבקה יכול לעלות פחות מחדר אמבטיה ראשי, בעוד חדר עם רצפת אריחים ותקרה יכול לעלות יותר מחדר עם רצפות אריחים.

אריחים ואריחי בסיס משמשים לציפוי קירות חדר הרחצה ומארזי המקלחת. חדרי אמבטיה יכולים להיות זעירים, אך חדרי אבקה יכולים להיות גדולים כמו חדר אמבטיה ראשי בגודל כזה. חדר אבקה הוא כחצי מחדר אמבטיה, עם מקום קטן לשירותים וכיור.

רעיונות לחדרים רטובים יכולים להיות רעיונות לשיפוץ אמבטיה יקרים

אך מצד שני הם גם חלומות פרקטיים וחוסכים מקום שיכולים לשמש את כל המשפחה. בפרויקטים של שיפוץ חדרי אמבטיה שלנו, עיצובי אמבטיה הם הפתרון המושלם לחדרי אמבטיה ישנים, משומשים או קטנים שלעולם לא מנקים. שיפוצים מלאים בחדר הרחצה הראשי כוללים אמבטיות ומקלחות נפרדות, יחידות איפור כפולות וארונות וברזים גדולים.

אומדני עלות להמרה של חדר אמבטיה

המרה של חדר אמבטיה יכולה לעלות בין $ 10,000 ל $ 25,000. איגוד המטבחים והאמבט הלאומי (NKBA) מעריך כי אביזרים ומתקנים סניטריים מהווים את השיעור הגדול ביותר של עלויות ההמרה הממוצעות לחדר אמבטיה (29 אחוזים), ואחריו שטח דלפק (21 אחוז), כוח אדם (20 אחוז) וארונות ואביזרים (16 אָחוּז). אנשים רבים מניחים כי שיפוץ חדר אמבטיה קטן לוקח רק כמה ימים ולוקח פחות זמן מאשר חדר גדול יותר.

תכנון מראש

הוא קריטי, במיוחד עבור אלה שיש להם רק חדר אמבטיה אחד בבית, כך שהם יכולים לעשות סידורים להתקלח ולהשתמש בשירותים בעת הצורך בחדר האמבטיה. בעלי בתים עסוקים שסוחטים המרות ללוח זמנים קדחתני עשויים להזדקק לשישה חודשים כדי להמיר חדר אמבטיה פנוי, אך ניתן יהיה להקים אותו תוך מספר שבועות אם למפתח יש את הצוות שלו. שכור איש מקצוע כשאתה מסתבך. אל תחשוב שאתה צריך לבצע שיפוץ אמבטיה כולו בעצמך, במיוחד אם אינך מרגיש כשיר או מסוגל לבצע את כל המשימות (אינסטלציה, עבודות חשמל וכו ').

לא לוקח הרבה זמן ללמוד את היסודות הבסיסיים של הנחת אריחים ובסוף שבוע אפשר להניח רצפת אמבטיה בינונית

רשימת שיפוץ חדרי האמבטיה של מר הנדימן משמשת כמדריך לבחירות חכמות, תקצוב חכם והימנעות מהפתעות לא נעימות בכדי להבטיח שתוכל ליצור חדר אמבטיה יפה מבלי לשלם תוספת.

עבור מידע אודות שיפוצניק ואיך עושים שיפוץ לחדרי מקלחת נא לבדוק כאן: theguru.co.il

דילוג לתוכן