איך להתמודד עם משבר בזוגיות

לפעמים, גם אם מערכת היחסים שלכם בסכנה, אתם עדיין יכולים להיות ביחד; כך תוכל להראות לאהובך שאתה משמח אותם לפני שתצטרך להפריד ביניהם. אם תמשיך באותה דרך מבלי לשנות את מערכת היחסים שלך, הוא לא יעשה זאת. זה יהיה קצת יותר קל להתגבר על כל אחד מהקשיים הללו ולהפוך לג'נטלמן עבור האישה שלך אם אתה מבין שמשבר בזוגיות הוא שלב טבעי שיכול לקחת אותך לשלב הבא אם יש לך מספיק סבלנות, אהבה ורצון – —- אם אתה קורא את המאמר הזה אז זה אומר שאתה נוקט בצעדים הנכונים כדי לשנות את מערכת היחסים שלך ולמצוא פתרונות טובים לבעיות שאתה מתמודד איתם כזוג.

זה ייקח זמן

מאמץ ומסירות לעבור את משבר היחסים הזה עם חיוך וחזק יותר, אבל בסופו של דבר, אם תישארו ממוקדים, תראו כמה מהתקופות הקשות ביותר במערכת היחסים שלכם חולפות ותצליחו היו מוכנים להתמודד עם אתגרים חדשים במערכת היחסים שלכם. כדי לעבור משבר בזוגיות, שניכם צריכים לעבוד יחד כדי לעבור את התקופה הקשה הזו.

גם עם כעס ופגיעה מתמידים

נסה להשתלט על נושא הכעס וקבל את הקושי הזה כמשהו שיעשה אותך חזק יותר ולא משהו שיהרוס את מערכת היחסים שלך. תן לבן הזוג שלך הזדמנות לבנות מחדש את האמון שלך. אל תאשימו את העבודה, את הילדים או את בן הזוג, אלא נסו להבין שזוג שאוהב פעם עובר תקופות קשות.

כל מערכת יחסים עוברת את השלב הזה

ואם תעזוב את בן/בת הזוג בשביל זה, זה יקרה גם במערכת היחסים הבאה שלך. לא משנה כמה מתוקה או חלקה מערכת היחסים שלכם, תמיד יהיו מקרים שבהם הדברים לא ילכו כל כך חלק. כל זוג חייב לעבור תקופות קשות בזוגיות שלו, אבל אם תצליחו לשרוד את כל המצוקות ביחד, תבססו מערכת יחסים הרמונית ואוהבת.

אם אתה במשבר בזוגיות אבל נחוש לשמור על מערכת היחסים ולגרום לה לעבוד

אז אנחנו כאן כדי לעזור לך. אתה יכול גם לעשות את אותו הדבר על ידי קח את האתגר להציל את מערכת היחסים שלך. אמנם הפיתוי לוותר כשהדברים מתקשים קיים, אבל יש הרבה אסטרטגיות להתגבר על בעיות ביחסים.

הדבר החשוב

הוא ששני הצדדים מוכנים להילחם על מערכת יחסים ויש להם את הרצון, הסבלנות והנכונות לכך, אבל רק החלטה נחרצת "להילחם" על הקשר תעזור לפתור את הסכסוך ולתת לו נשימה רעננה. אם בני הזוג אינם יכולים או לא יכבדו את הגבולות הללו, קונפליקטים יהיו בלתי נמנעים והיחסים ידרדרו באופן בלתי הפיך. בן הזוג שלך צריך לתמוך בך ולא לשאת את העול והתסכולים שלך.

מערכת יחסים מאושרת ובריאה כוללת כל אחד מבני הזוג בנפרד

זכרו: שמירה על קשר עם בן הזוג משמעה לנהל חיים מחוץ למערכת היחסים שלכם – לשני בני הזוג אכפת מאוד מהבילוי המשותף כזוג – לבלות עם חברים מחוץ למערכת היחסים מערכת היחסים שלכם – בילוי עם חברים יכול להשפיע רבות על הבריאות הרגשית האישית שלכם ולעזור לחזק את האישיות שלכם.
עבור מידע אודות איך להתמודד עם משבר בזוגיות עליך לגלוש לאתר

באופן דומה

מערכת של תמיכה הדדית חיונית לחלוטין למערכות יחסים בריאות, במיוחד כאשר קונפליקטים הם חיצוניים באופיים, כגון קונפליקטים משפחתיים. מערכות היחסים חייבות להתמקד ולחזק את הקשרים ביניהן בעתות משבר לפני שהמשאבים יועברו החוצה ללא חיזוק זה, השותפים עלולים לאבד את חשיבות שיתוף הפעולה שהם צריכים לבנות.

על מנת להתמודד עם משבר בזוגיות

חשוב להתמקד בניסיון לקבל החלטות כצוות, להעביר את המיקוד שלך מלעשות דברים טוב יותר לחיות בדרך אחרת שיכולה לעזור לך ליצור יותר הזדמנויות ביחסים שלך עם עצמך ועם אהובים. לדוגמה, אם אתה חווה בגידה עמוקה בזוגיות אבל רוצה לתקן את המצב ולהתחבר שוב עם בן הזוג שלך, אתה צריך להסיט את הפוקוס שלך מכמה רע הלכו או כמה רע הם היו.

אם המשבר

הוא חיצוני למערכת היחסים, כמו הקונפליקט בעבודה, ביטוי התסכול שלך מבן הזוג אינו מועיל ולא הוגן. אז ביטוי של מה שאתה מרגיש כלפי בן הזוג שלך בלהט הרגע יכול רק לשמש ליצירת פרידה גדולה יותר ולחזק את סוף הקשר, לא לפתוח את הפוטנציאל של דברים לעבוד (אם זו אופציה, אתה אוהב את זה. ..

אם מתרחשת ליקוי חמור

שקול לעבוד עם מטפל מוסמך שמתמחה במערכות יחסים ויכול לייעץ להחלמה. קבל עזרה מקצועית. שבירת אמון בזוגיות יכולה ליצור מתח אצל כל המעורבים. אם אתה מתקשה התמודד עם משבר במערכת היחסים שלך, פנה לפסיכולוג כזוג לתמיכה.

טיפול יכול גם לעזור לך להתמודד ולהתגבר על כל רגשות שליליים שעשויים להיות לגבי עצמך ומקומך בעולם לאחר משבר בזוגיות

טיפול לא יכול לפטור אותך מכאב ורגשות אחרים, הוא יכול לעזור לך להרגיש תמיכה בזמן שאתה עובד בתהליך וללמוד ממה שהוא. לא הלך בדרך שלך והצטער על האובדן, או החליט לעבוד עם בן הזוג ולעשות משהו חיובי כדי לשפר את מערכת היחסים שבה אתה נמצא.

חווים קשיים באינטימיות? מומלץ לנסות תכשיר קמגרה שיכול לשדרג לכם את יחסי המין ולעורר תשוקה מחודשת בזוגיות. זוגות רבים שניסו תכשירים לשיפור התפקוד כגון קמגרה מדווחים על שיפור באיכות החיים.

 

דילוג לתוכן