מותגים ומשפיענים עובדים יחד
נגמרה התקופה שבה מותגים יכלו ליצור מודעת טלוויזיה ולצפות שהיא תהפוך לוויראלית. כיום, מותגים צריכים לעבוד עם משפיענים ופלטפורמות דיגיטליות אחרות כדי להפוך את התוכן שלהם לוויראלי.
מותגים צריכים לעבוד עם משפיענים כי הם יכולים לספק להם גישה לקהל רחב שהמותג לא יכול להגיע אליו בעצמו. למשפיענים יש גם כוח של אותנטיות מה שהופך אותם ליעילים יותר מערוצי שיווק מסורתיים בכל מה שקשור למשיכת תשומת לב של אנשים.
אחת הצורות הפופולריות ביותר של שיווק משפיענים היא קידום ממומן בגוגל, המהווה דרך למותגים להציג את התוכן שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים על ידי תשלום עבור תוצאות חיפוש ממומנות או מודעות בחיפוש גוגל, יוטיוב או ג'ימייל.
פלטפורמת AdWords של גוגל מאפשרת למפרסמים לבחור מילות מפתח ספציפיות שמפעילות את המודעות שלהם. אז אם אתה עסק שמחפש לקוחות חדשים בניו יורק, אתה יכול לבחור מילות מפתח כמו "ניו יורק סיטי" או "מנהטן" כמיקום היעד שלך ולאחר מכן
אין להכחיש את כוחו של שיווק משפיענים. זוהי צורת פרסום שהפכה פופולרית בשנים האחרונות וממשיכה לצמוח ככל שיותר מותגים מוצאים איתה הצלחה.
שיווק משפיעים הוא סוג של שיווק המשתמש באישיות מדיה חברתית כדי לקדם מוצרים או שירותים על ידי פרסום תוכן ממומן בערוצי המדיה החברתית שלהם. משפיעים הם לרוב אנשים מוכרים ביוטיוב, אינסטגרם, סנאפצ'ט או פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. יש להם עוקבים מבוססים ואמינות עם העוקבים שלהם כי הם נתפסים כמומחים בתחום שהם מכסים.
כדי לבדוק מידע אודות קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל לעסק גדול ניתן לבדוק כאן: bemarketing.co.il
מותגים ומשפיענים עובדים יחד כדי להמציא את התוכן הטוב ביותר עבור פוסטים ממומנים. לדוגמה, אם מותג רוצה לקדם את המוצר החדש שלו באינסטגרם, הוא יעבוד עם משפיען שיש לו קהל עוקבים גדול בפלטפורמה כדי ליצור תוכן מקורי לפוסט. זה יכול להיות כל דבר, החל מתמונה או סרטון המקדמים את המוצר, ועד מאמר על איך זה יכול לעזור לפתור בעיות מסוימות לצרכנים.
למידע מורחב על קידום ממומן בגוגל לעסק גדול יש לגלוש לאתר bemarketing.co.il
כמה מותגים
פרסום בגוגל
פרסום בגוגל הוא צורת פרסום שבה עסקים יכולים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם ללקוחות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, בפלטפורמת אירוח הסרטונים שלה ביוטיוב וברשת התצוגה שלה.
כל עסק צריך לשקול כיצד הוא רוצה לקדם את עצמו ומהי הדרך הטובה ביותר עבורו לעשות זאת. בעבר, חברות רבות הסתמכו על שיטות מסורתיות כמו מודעות מודפסות או מודעות טלוויזיה. לאחרונה, עסקים עברו לכיוון של שיווק דיגיטלי כמו גוגל אדס מכיוון שהוא משתלם יותר בטווח הארוך ויש לו החזר גבוה בהרבה על ההשקעה משיטות פרסום מסורתיות.
עסקים צריכים לשקול כיצד הם רוצים לקדם את עצמם ומה הדרך הטובה ביותר עבורם לעשות זאת. בעבר חברות רבות הסתמכו על שיטות מסורתיות כמו מודעות מודפס או מודעות טלוויזיה, אך לאחרונה עסקים עברו לכיוון של שיווק דיגיטלי כמו גוגל אדס מכיוון שהוא משתלם יותר בטווח הארוך ויש לו החזר גבוה בהרבה על ההשקעה משיטות פרסום מסורתיות .
פרסום בגוגל הוא דרך רבת עוצמה וגמישה לקדם את העסק שלך. זה קל להגדרה וניתן להתאים אותו לצרכים שלך. פרסום בגוגל יעזור לך להשיג יותר מבקרים, המרות, לידים ומכירות.
הפרסום בגוגל מציע מגוון אפשרויות עבור תקציבים וצרכים עסקיים שונים. אתה יכול לבחור מתוך כמה פורמטים שונים של מודעות כמו מודעות טקסט, מודעות וידאו או מודעות קניות.
אתה יכול גם להשתמש בפרסום בגוגל לקמפיינים של שיווק מחדש – מה שמאפשר לך למקד מבקרים קודמים באתר שלך עם מודעות רלוונטיות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל או בסרטוני יוטיוב.
שלושת השלבים העיקריים למסעות פרסום אפקטיביים של תוכן ממומן
קידום ממומן בגוגל הוא אסטרטגיית שיווק שעובדת היטב עבור עסקים גדולים. השלב הראשון בתהליך זה הוא לזהות את קהל היעד ואת הבעיה שיש לו. השלב השני הוא ליצור קמפיין שיפתור את הבעיה הזו, והשלב השלישי הוא להשתמש בגוגל אדוורדס כדי להגיע לקהל שלכם.
היתרון העיקרי של קידום ממומן בגוגל הוא שהוא יכול להיות מאוד משתלם ותוכל לפרסם את העסק שלך מבלי להוציא יותר מדי כסף.
Google Ads היא דרך מצוינת לקדם את העסק שלך וליצור לידים. המפתח להצלחה עם Google Ads הוא להבין כיצד ליצור קמפיינים אפקטיביים של תוכן ממומן.
מאמר זה ילמד אותך את שלושת השלבים העיקריים ליצירת קמפיין תוכן ממומן יעיל:
1) מטרה ברורה וספציפית: מה מטרת הקמפיין הזה? 2) מיקוד לקהל המתאים: למי אתה מנסה להגיע? 3) להפיק את המרב מהתקציב שלך: כמה אתה צריך להוציא על מסע פרסום זה?