FedEx Corp FDX.N ארצות הברית מוצפת חבילות מאז מגיפת הקורונה בשנה שעברה, מה שאילץ את הקמעונאים לחפש דרכים חדשות להביא את הסחורה לידי הלקוחות ככל שעלות המשלוח גואה. אמזון גייסה צבא של עסקים קטנים שיציעו שירותי משלוחים. , לעתים קרובות בטנדרים עם לוגו החברה, במאמץ לשלוט בזמני ההמתנה והעלויות של הלקוחות.

בניגוד לקמעונאות מסורתית

שבה הלקוחות הולכים לחנויות לבנים ומרגמות כדי לרכוש פריט, מילוי הקמעונאות הוא לשלוח הזמנות מחנויות. למרכזי הגשמת הבית במהירות האפשרית עד סף הלקוח. משלחי מטענים כמו DHL וקנדה פוסט מספקים חבילות עד מפתן הדואר או תיבת הדואר של הלקוחות שלך. חברות המעוניינות לשפר את תהליך ההגשמה בקמעונאות עובדות עם ספקי שירותי לוגיסטיקה חיצוניים, המכונים גם חברות הגשמה מקצועיות, כדי להוציא את ניהול שרשרת האספקה למיקור חוץ.

חברות מסחר אלקטרוני צריכות להעדיף את אופטימיזציה של תהליך ההגשמה הקמעונאית מכיוון שיש לה השפעה משמעותית על שביעות רצון הלקוחות והרווח הכולל

במקום שהלקוחות יגיעו לחנות פיזית כדי לבחור ולרכוש פריטים בעצמם, סוחרי המסחר האלקטרוני אחראים לאריזה ולשלוח משלוחים עם המוצרים הנכונים כאשר הלקוחות מזמינים באינטרנט.

קבלת הזמנות ללקוחותיך

היא חלק חשוב בעסק המסחר האלקטרוני שלך, אך יש הרבה עניין בבחירת מוצרים, אריזה, תכנון אסטרטגיית המשלוח שלך וכו '. הדבר נתמך בבחירה האסטרטגית של שיטות הביצוע. כדי לקבל את ההזמנות שלך מ- A עד B. אם אתה מנהל את תהליך המימוש הקמעונאי בעצמך, תיגרם לך כמה עלויות נסתרות כגון עלויות אריזה ומשלוח.

בחירת שיטת המשלוח

הספק ושירות ההובלה היא ההיבט החשוב ביותר בתהליך הלוגיסטי שלך. לספק ללקוחותיכם את אפשרויות המשלוח הנכונות הוא המפתח להצלחתכם כקמעונאי. מדובר באיזון נכון בין מה שהלקוחות שלך רוצים לבין מה שאתה יכול להציע מבחינה מבצעית ותקציבית.

מציאת החלקים הנכונים יכולה לעשות את ההבדל בין אובדן לקוח בגלל מה שאתה גובה לבין החולצה שלך בגלל שגבית יותר מדי או פחות מדי.

לספק ללקוחותיך את אפשרויות המשלוח הנכונות בזמן הנכון ממלא תפקיד מכריע בהפחתת נטישת סל והגדלת ההכנסות

שליטה מלאה על המשלוח של החנויות המקוונות שלך פירושה שאתה יכול לספק את עלות המשלוח הנמוכה ביותר שאפשר לכסות את העלויות שלך תוך הצעת האפשרויות שהלקוחות שלך רוצים. ניהול אפשרויות המשלוח מאפשר לך לרגש לקוחות תוך שמירה על עלויות.

אם תסתכל מעבר לשמות הגדולים של ICANN תמצא עולם של אפשרויות להציע משלוחים באותו היום, משלוחים למחרת, ומשלוח בזמן וחסכוני של פריטים גדולים.

כאשר אתה משתלט על החנות המקוונת והמשלוח שלך, הקפד לא להשאיר כסף על השולחן, לסכן את ההצלחה שלך או לגבות מעט מדי.

Shopify קובעת את שיעור המשלוח על 0% ללקוחות עם רכישה מוסמכת לפני שהם הולכים לקופה. תוכל גם להגדיר עלויות משלוח מינימליות, ספי הזמנה ופרמטרים אחרים לבחירתך. ברכישה מקוונת של 35 $ ומעלה, משלוח עד הבית חינם למשך יומיים.

שיפור השירותים ללקוחות מקצועיים

הוא העמוד השישי ואחת האסטרטגיות של הום דיפו. החברה רואה בו שירות B2B ומתאימה את הצעותיה לצרכים המורכבים של אנשי מקצוע בתחום הבנייה. השירות השתלם, לדברי החברה, והיא החתימה יותר ממיליון חברים מקצועיים לשירותה.

היא גם מקדמת אופציה באותו היום בשם Drive-to-Order Pickup, המכסה את עלות הלקוח לאחזר הזמנה מקוונת משלו מהחניה של החנות. Target תפתח את מרכז המיון הראשון שלה בסתיו הקרוב ותתמוך בחנויות במיניאפוליס-סנט. פול עד סוף אפריל.

חנות מקוונת טיפוסית מאפשרת ללקוחות לגלוש במוצריה ובשירותיה של החברה

לצפות בתמונות ואיורים של מוצרים ולקבל מידע אודות המפרט, התכונות והמחירים שלהם. חנויות מקוונות מאפשרות גם לקונים למצוא דגמים וסוגי פריטים ספציפיים באמצעות פונקציות חיפוש.

כאשר אפל מיתגה מחדש את החנויות הפיזיות שלה בשנת 2011

היא החליפה כרטיסי מידע ומוצרי הדגמה באייפדים שסיפקו מידע מקיף והשוואת מוצרים מהאתר המקוון שלה. הם גם מודיעים ללקוחות על אפשרויות תמיכה בכל ערוצים, דפי לקוחות ומומחי סניפים להמשך תמיכה.

אם אתה רק מתחיל עם dropshipping, תזדקק לתוכנת מסחר אלקטרוני ואתר אינטרנט למכירת המוצרים שלך. תצטרך גם גישה לספק מוצרים ולחברת דרופשיפינג. בתור dropshipper אין לך שליטה על כל שלב בתהליך המכירה והמשלוח, כולל שרשרת האספקה.
עבור עוד מידע בנושא של לחצו כאן למידע מקצועי באפשרותך לגלוש לאתר tview.co.il

Dropshipping הוא עסק מקוון בו מתווכים מוכרים מוצרים שאין להם במלאי ליצרנים סיטונאיים או לצדדים שלישיים. הם אף פעם לא שומרים על המוצרים, קונים אותם במחירים סיטונאיים, מוכרים אותם לצדדים שלישיים בקמעונאות ומרוויחים.

עבור מוצרים פיזיים (למשל כריכה רכה או בגדים) ישירה מספקת את החייט האלקטרוני ללקוח ולמוצרים דיגיטליים (למשל קבצי שמע דיגיטליים

שירים או תוכנות) היא שולחת את הקבצים דרך האינטרנט ללקוח. ללקוחות מקוונים חייבת להיות גישה לאינטרנט ואמצעי תשלום תקף להשלמת העסקה כגון כרטיס אשראי, כרטיס חיוב המאפשר אינטראק או שירות כגון PayPal.